Nytt varehus i Nittedal!



Endelig åpnet de nye lokalene til varehuset i Nittedal- dette har vi gledet oss til lenge! Varehuset har alltid vært gode på å selge Harmoni, og nå skal det bli spennende å se hvordan utviklingen blir! Fantastisk takhøyde, masse plass og gode utstillinger, var det som møtte meg da jeg tittet innom i forbindelse med åpningen idag. Jeg tok masse bilder-  trykk "les mer" for å bli inspirert!



Yvonne på malingsavdelingen har gledet seg i lang tid til åpningen, og de har alle jobbet beinhardt for å få det til! Hadde selvfølgelig med en oransje blomst- fra oss i Harmonigjengen:)


Fargebaren kom virkelig til sin rett sammen med Jotuns.


Faste, nysgjerrige kunder var innom for å få med seg åpningen!


Harmoni bugnet bak disken


Her er den første hylla spacet med den nye malerverktøyet!! Det ble veldig fint og oversiktlig.



 Classic serien


Premium serien


Ruller og radiatorpensler


Det nye malerverktøyet passet godt inn sammen med det utvalget vi hadde fra før. Dette vil spille godt på lag, tror jeg!




HØYT under taket!


 Stort pallertorv gir muligheter


Se den flotte kjøkkenutstillingen- og den tok ikke så mye plass heller. Det jeg liker veldig godt er at de har valgt en heltre benkeplate, slik at det lettere inspirerer kundene til oppsalg fra laminaten. I tillegg har de matchet gulvet og kitchenboard- veldig lekkert!

Ingen kommentarer: